【本地旅遊】迪士尼探索家度假酒店 + 米奇廚師餐廳 +新春活動

上篇分享咗喺「迪士尼探索家度假酒店」嘅好玩設施同埋3間酒店入面超充實嘅康樂活動。


今篇會介紹一下香港迪士尼樂園嘅「奇妙年年」新春活動,以及餐飲方面嘅分享。

和牛B係高飛迷,所以一定唔會錯過「財神高飛」見面活動。
財神高飛會喺會客室同大家見面,如果都想同高飛影相留念,就要留意返當日嘅見面時間。


美國小鎮大街都有唔少新春裝飾





場內演藝人員仲會拎住賀年影相道具俾遊客影相留念~



公主們必影嘅魔雪奇緣Elsa & Anna仲有Olaf,會喺夢想花園同大家見面。
但由於Elsa & Anna實在太多粉絲啦,如果想影一定要預早至少30分鐘去排隊呀!!



夜晚仲有一場賀年版嘅「We Love Mickey!大街投影盛演」

最近仲新開咗雪糕店~~有三種口味: 特濃朱古力、牛奶味、朱古力牛奶味(雙色)。每支$45



去到迪士尼樂園,當然要問演藝人員收集貼紙啦~
今次新年貼紙,一套4款,快啲儲齊佢啦~
當小揮春咁貼,都好靚呀!!


酒店餐飲
位於「迪士尼探索家度假酒店」仲有一間蛋糕店,好適合慶祝生日呢~蛋糕款式都好靚!!



而我哋今次酒店住宿,價錢係無包餐飲,所以當日我哋好多餐都係喺酒店到食。
享用唔到新優惠,其實淨係餐飲費都幾貴呢...

重提一次,最新【迪士尼酒店「食、住」歎優惠套票*】 
香港居民只需於1月17日至2月13日預訂優惠套票,即可以低至港幣$1,190入住迪士尼荷里活酒店或香港迪士尼樂園酒店標準客房一晚* 盡享$300酒店餐飲消費額!
*入住日期為1月18日至3月31日,優惠受條款及細則約束 
** 部份活動另需額外收費,日子詳情可向演藝人員查詢

較為平嘅餐飲選擇「星航圖咖啡廳」,我哋喺呢到食咗2餐 (晚餐及早餐),係Food Court形式。先買後取,自己搵位嘅。


^ 晚餐餐牌

^ 兒童餐及雞翼

^ 早餐餐牌

^ 我哋點咗2份中式早餐

而星航圖咖啡廳亦有甜點、蛋糕出售,造型都好可愛。

「雲龍軒」自助餐


芊彩餐廳


「夢想家小店」係出售精美朱古力為主,好適合買手信、紀念品。


迪士尼探索家度假酒店入面嘅精品店,入面仲有探索家限定款嘅米奇及好友公仔出售。



^ 迪士尼探索家度假酒店先有嘅限定款式

^ 新春賀年風車頭箍

同日午餐,我哋去咗「香港迪士尼樂園酒店」入面嘅「昌荷軒」食中餐。


因為呢到最吸引嘅,就係有迪士尼人物造型點心,超可愛呀!


^ 和牛炒飯

^ 三眼仔菜肉包,不過略嫌太細,餡料唔多。


^ 點心拼盤

^ Duffy椰汁糕

第2食物生日晚餐,我哋先離開迪士尼。我哋選擇咗去位於迪士尼好萊塢酒店入面嘅「米奇廚師餐廳 Chef Mickey」

小朋友嘅甜點區,佈置得超可愛,好似生日會咁。


^ 好鍾意食自助餐嘅和牛B,因為鍾意食咩就拎咩。


呢到食物選擇都多,生、熟、甜品都多選擇。

^ 頭盤、沙律吧

^ 長腳蟹、龍蝦仔、蝦、青口等。


^ 飲品區,有凍飲另有熱飲

仲有一系列新春賀年主題嘅甜點




氣氛好好,仲有演藝人員拎住賀年影相道具,邀請影相留念。


當然唔少得有米奇或好友現身同食客影相留念啦~


今次仲坐咗個好位,米奇每次行出行入都經過我哋身邊~


分享返,今次我訂自助餐嘅優惠同攻略先。
如果本身有「奇妙處處通會員卡」,仲有會員生日優惠(即買2送1優惠),白金卡會員再額外送生日蛋糕一個。

另外,於Openrice網上訂台仲可以儲25分飛行里數*。(非奇妙處處通會員嘅話,我覺得呢個小優惠都唔錯。)

*如果係奇妙處處通會員,兩個優惠只能任擇期一。(即係揀咗會員優惠,就唔可以揀Openrice訂台儲飛行里數嘅優惠。)

另外,迪士尼最近都做梗香港居民優惠「迪士尼朋友自助餐套票」。
鍾意食自助餐,又鍾意去迪士尼嘅香港居民讀者,可以去了解下詳情,再同屋企人/朋友計劃下去瘋狂拆幾餐啦~

【米奇廚師餐廳 Chef Mickey】
地址: 大嶼山香港迪士尼樂園迪士尼好萊塢酒店
電話: 35105000
Openrice訂台: https://bit.ly/2RjBtqt

--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份