【放電好去處】兒童遊樂場、山坡滑梯、餵羊、爬蟲館、野餐 | 玩足1日

和牛B由細到大,放假嘅時候我哋都會帶佢出戶外玩。
所以佢都好鍾意去戶外玩,以及親親小動物同大自然。

最近再去以前和牛B細個有去過嘅農莊玩~~
大致上轉變唔太大,不過驚喜位多咗好多!!

我哋今次再去就係元朗區嘅448農莊,呢到有停車場。
所以,我哋駕車去都好方便。(文末有詳細地址及前往方法)



農莊嘅活動時間表,建議大家可以預先影低~
如果冇影低都唔緊要,因為活動前15分鐘,農莊職員就會用廣播通知大家去集合。


448農莊園區分佈都好多,所以以下我會分為遊樂、動物、打卡分類為大家詳細介紹。

一進入農莊,就有一片色彩繽紛嘅花海!!
絕對係一個好靚嘅打卡位呀!!


有一大片草場,草場上跑跳,農莊仲有提供三輪車、車仔遊玩等。



^ 超型嘅懷舊汽車車仔~

^ 啱晒佢哋兩姊妹玩嘅三輪車

^ 幼兒最愛嘅車仔

而我相信去到448農莊,必影嘅一定係呢架紅色退役巴士!
而呢架巴士,亦絕對係448農莊嘅Icon!!
除咗可以企前面影相打卡之外,仲可以走入巴士影相~


^ 扮揸巴士

^ 上層仲改裝成梳化同台



^ 農莊地圖

遊玩設施都多,呢到仲設有沙池區。
入面有提供玩沙工具~


仲有戶外嘅兒童遊樂場設施,都足夠小朋友放電呀~



設施亦適合幼兒遊玩~



仲有3間得意可愛嘅小朋友屋仔~



此外,仲有動力沙遊戲區。



有戶外兒童遊樂設施,呢到亦有有蓋兒童遊樂設施。





兩姊妹玩得超開心呀~


兒童遊樂設施旁,仲有一部鋼琴可以俾訪客彈奏一曲~


離開有蓋兒童遊樂設施區,再往山上走走~

呢到又有一間好有特式嘅屋仔~
妹妹二話不說,就衝咗入屋啦~




呢到一定要玩!! 就係呢條建於山坡嘅七彩長滑梯啦!!
超刺激!! 最初和牛B都不停話好驚唔玩,結果到我哋準備離開回家之際。

和牛B就話好想試下玩...
結果,玩完一次佢來回跑上山跑左3次!!


佢超級開心,仲超放電呀!


另外,仲有海盜船鞦韆!!


如果鍾意做小手工嘅小朋友,農莊入面亦有小手工(需額外付費)。


不得不提,去過多個農莊。
我今次都係第一次見,莊主會親力親為,同訪客一齊玩團體活動、仲有唱遊時段!!


大家都相當投入,而且小朋友完成任務仲有小禮物。


所以,和牛B都玩我好開心,好落力!!


親親小動物
來到了小動物部份,448農莊入面有好多動物。

而農莊每日嘅餵羊時間有兩節,如果想餵羊咩咩嘅話,就要留意當日時間表同集合地點啦~
飼料由職員派發,亦係免費。



農莊除咗有羊咩咩之外,仲有動物區,動物區有魚、兔仔、爬蟲館、雀鳥及小動物等。



而佢哋亦為每種動物,作出介紹。
例如品種名,特式、習性等都會列出。
令訪客都可以對該動物更了解!!


爬蟲館嘅生物,豹紋守宮都係近年好人氣嘅寵物!!


豹紋守宮亦即係壁虎

呢到有4條變色龍!! 


佢哋仲好活潑添呀!!


仲有唔同種類嘅龜。


^ 白色嘅球蟒 (蛇)

^ 泰加蜥,好大隻!!

戶外區仲有雀鳥、兔仔。


^ 以前我記得有2隻兔仔,不過而家得返一隻喺呢間屋仔。

^ 綠鬣蜥




另外,仲有一處有蓋嘅小動物館。
入面有天竺鼠及兔仔。



此外,戶外區仲有盾臂龜區。
而農莊亦設有餵飼盾臂龜時段,有興趣嘅訪客都可以參加餵龜活動。

飼料同樣係由農莊提供,免費的哦~



農莊其他設施
雖然呢個位係「山水洗手區」,但係都擺滿盤栽,真係好有心思!!



洗手間


打卡位~

場內有數多癲噹公仔~

老公見到馬上就位過去影相~(哈)

然後,妹妹轉眼就亂入咗 (哈)「爸爸,你做咩?」

呢個影相位,我都覺得好有心思!!!


呢個角度,企喺老爺車前影相,其實都好有外國風!!



^ 好靚嘅圖畫!! 






走進小花園,有小矮人公仔,不過仲爭個白雪公主 (哈)



花園入面,都有一間玩具小屋~


野餐區
呢個區域我覺得好好,場地有加設有蓋蓬,讓訪客可以自攜野餐墊或於場內租借。
玩攰咗,都可以喺呢到休息,食少少嘢抖下。



近入口處有少量食物出售,有杯麵、薯片、汽水。
如果想玩足一日的話,還是建議自己為小朋友準備食物。


小食亭/ 服務中心


親親大自然
今日嚟到和牛B仲發現到草地上呢一條毛毛蟲!!
我都係第一次見呢個款式嘅毛毛蟲,真係一個唔錯嘅體驗同經歷!!

一齊感受大自然嘅美妙!!


448農莊入面有好多花,所以蝴蝶都好多!!



玩完之後如果要搭車離開嘅話,農莊亦有提供Call的士嘅電話~ (好貼心呢~)



前往方法: 
駕車:
可以駛至元朗體育路去到欖口村路,再轉入欖堤東路盡頭就到448農莊
GPS: 尋找、欖堤東路

轉乘的士:
上車時可以同司機講 「欖口村,欖提東路一直入到盡頭」 

開放時間: 
星期三至日: 9:30am. - 5:30pm. (逢星期一、二休息)

收費: 
周未假日: $100/人 (曾來過的舊客$80) (三歲以下免費、團體除外) 
平日: $50/人 (假期除外)三歲以下免費


預約查詢請WhatsApp 6684-1448,周末假日因有人數限制,請預約優先入場

**2022年1月1日將會有新收費**

**溫韾提示**
疫情關係,記得戴好口罩,記得勤洗手。
勿摸眼、口、鼻。
郊外戶外活動,記得做好防蚊措施,搽/噴防蚊水,



【448農莊@元朗】
地址: 元朗欖口村欖堤東路

============================

記得Follow埋我哋Facebook、MeWe同Instagram呀

https://www.facebook.com/80smami
https://mewe.com/p/和牛b的成長日記
http://www.instagram.com/wagyubmami/

============================

我的網店C.Mozo Store
https://cmozostore.mallogram.com/zh-hk/

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店