【親子共讀】在職媽媽共鳴童書系列 - 《媽媽上班的時候會想我嗎?》

某日去朋友屋企玩發現咗呢本好書《媽媽上班的時候會想我嗎?》,和牛B聽過故事之後,佢就好鍾意呢本書,每晚都會叫我又或者牛爸講俾佢聽。


呢本書係韓國作者金永鎮嘅作品,睇完我真係好有共鳴、好感觸、好感慨。


我感慨嘅係,故事入面嘅媽媽都好似我一樣,會因為趕時間忽略咗和牛B嘅心情,令到和牛B唔開心之餘,自己又會感到好奈疚。每日都好想快啲做完工作,儘快放工返屋企見和牛B。


而故事入面嘅小女孩,亦因為媽媽唔了解自己心情而唔開心同時唔識得表達俾媽媽知,所以演變成扭計。


孩子一日一咁成長,係媽媽最大嘅滿足。媽媽亦係孩子最大嘅支柱,而孩子與媽媽,係彼此相互支持嘅力量。

而呢本書絕對係在職爸媽最好嘅親子共讀圖書,一來可讓小朋友知道其實爸媽返工嘅時候,好似故事書入面嘅媽媽一樣,會掛住小朋友,而作為父母就要多從小朋友角度去了解佢哋嘅心情。


香港公共圖書館都有得借o架,大家可以去借閱或者買返屋企收藏。

--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份