【暑期活動】親子StayCation推介 X 超充實 X 新加坡主題親子度假 | 香港黃金海岸酒店

 之前已計劃好,等和牛B考完試就同佢嚟個StayCation。

我哋左揀右揀,考慮咗好幾間酒店。

最後我哋揀咗香港黃金海岸酒店,佢哋官網有唔少主題住宿計劃。
而我最後就揀咗魚尾獅Merli新加坡主題住宿計劃,首先小朋友去住酒店已經好開心!
仲要係主題房,就更加特別。


早前喺香港黃金海岸商場仲有超巨型4米高Merli打卡位、新加坡奇趣周末市集。


除咗4米高巨型充氣造型嘅小魚尾獅Merli之外,外圍仲有多個新加坡人氣打卡景點,如新加坡摩天觀景輪(Singapore Flyer)、濱海灣花園(Gardens by the Bay)、濱海灣金沙(Marina Bay Sands)、新加坡佛牙寺龍華院(Buddha Tooth Relic Temple & Museum) 及濱海藝術中心(Esplanade – Theatres on the Bay)等。

市集入面有好多新加坡特產買,去唔到旅行呢到買完當去咗新加坡先啦~!!




^ 啲薯片好好食,我後悔冇買多幾包!!

市集入面,仲有阿女最鍾意嘅彩繪~


行完市集,我哋就去到酒店。
仲可以玩「重新想像新加坡」尋寶遊戲,搵齊咁多個答案,仲可以換領小禮物~~



^ 搵晒所有答案啦~~


^ 仲可以免費換領嘅小禮物

香港黃金海岸酒店大堂內、外都有唔少打卡嘅位置,亦有休息嘅空間。






酒店戶外花園區,亦有打卡、玩樂處。





亦有免費嘅兒童閱讀閣,等候check in一流呀~



^ 好多圖書,妹妹都唔知揀邊本好~

呢個睇書空間,真係好Chill~


兒童閱讀閣開放時間: 10am - 7pm.


去到酒店主題房,當兩個女一開門,見到主題房,佢哋都超級開心呀!!
二話不說,馬上就走上床玩~~


房間入面仲有小魚尾獅Merli嘅可愛咕臣~


亦有小魚尾獅Merli嘅畫~



^ 酒店Package送嘅禮物~

我哋係海景露台房,望到海,超好天!


^ 第二朝清晨6時半嘅天色,好靚呀!!

酒店房間設施及設備:
房間只設有三腳插頭,如果忘記帶三腳插,只有手機充電線,可以打去櫃面借三腳插。



拖鞋,有大人的,也有小童。
p.s 因為妹妹隻腳太細啦,所以我哋冇安排一對俾佢~

浴室: 
酒店亦有兒童友善設施,有踏腳用嘅櫈仔。
方便小朋友企高洗水、刷牙、洗臉。


嚟到酒店,一定!一定! 要去酒店泳池玩呀~


(由於人流管制問題,去泳池前,記得預先預約哦。另外,每房每晚可預約一個時段)

泳池開放、每節時間參考:


酒店泳池都算大,亦有分開0.8米池及其他水深嘅泳池。
亦有兩條滑水梯,大人小朋友都可以玩。

而酒店仲有提供水抱、浮床。
呢隻海豚同埋獨角獸,都係酒店泳池免費提供~


打卡一流呀!!


水抱、浮床都係供客人輪流使用~

離開泳池嚟到黃金水動樂園,此區唔需要預約。


入面有一系列嬉水設施如動感噴泉、彩虹隧道、色彩水輪等。
真係好消暑呢~~


好多噴水嘅裝置呀~~


超爽呀!!



我哋當日仲喺呢到,見到彩虹呀!!


而黃金水動樂園旁邊,仲有一個戲沙池呢~~

另外,我哋Package亦免費送咗付費活動「夏日繽紛戶外水上設施」。
所以,我哋都可以玩埋~


充氣彈床嘅滑水梯,所以和牛B都玩得超開心呀!!
不過妹妹太細,所以未玩到~


其他付費項目,亦有好多,而且都好吸引!!
不過,實在太充實最後我哋只係付費玩咗兒童小火車。


而我哋酒店Package仲可以用半價玩兒童小火車,如果一般酒店住客需要$40/位小童。


小火車會遊走一個大圈,再返回上車地點。
我諗大概2-3分鐘左右吧,兩姊妹超級開心呀~


頭先都有提及過,酒店有好多付費玩樂設施。
大家如有興趣,都可以參考下面嘅資料。

^ 奇趣高爾夫及戶外迷你保齡

鯊魚冒險島
黃金海岸飛天鋼索
陶藝工作坊
烘焙工作坊

關於酒店嘅康樂、玩樂設施時間表及收費; 




酒店大堂樓層,開設嘅陶藝工作坊及烘焙工作坊。



第二朝,我哋就到酒店聆渢咖啡廳食自助早餐。
當日早餐時段係7:00am. -10:30am.


酒店嘅自助早餐,超豐富,選擇亦都多。
早式(點心、炒麵、湯麵、粥品等)、西式、咸甜、生果冷盤亦都有。














食完早餐,我哋就去咗酒店入面嘅戶外兒童遊樂場玩。
公園都大,有攀爬類嘅設施、亦有滑梯、爬繩、韆鞦等。







另外,酒店仲包咗「Merli曲奇製作工作坊」(限1大1小)。
和牛B就跟爸爸去玩水,所以妹妹就跟我去整曲奇。


曲奇有三個口味,牛油、斑蘭及朱古力味。


曲奇去焗期間,我哋可以摺好曲奇盒。
再喺曲奇盒上進行裝飾,貼貼紙、畫圖畫。


焗大概15-20分鐘,就可以拎走了~


曲奇好鬆好脆,轉眼我哋一家四口就食晒啦~~


另外,我哋仲去咗酒店嘅沙嗲軒食「Merli新加坡滋味下午茶」。




呢個下午茶Set都係限定嘅美食嚟(202271日至831 日期間的周末及公眾假期)。


下午茶入面有九款新加坡著名嘅鹹甜小食,包括小金杯(Kueh Pie Tee)、辣椒蟹肉醬配炸饅頭、彩虹糕(Rainbow Kueh Lapis)及班蘭椰絲卷(Kueh Dadar)等。




和牛B食到津津有味~


下午茶價錢為$320(兩位用) (另收加一服務費)
而享用此套餐「 Merli新加坡滋味下午茶」,仲有Merli環保袋送添呀~


天氣實在太熱,所以我哋另外再叫咗楊協成菊花茶配金盞花,荔枝水配洛神花,消暑解渴。



妹妹皺晒眉頭,唔知揀咩好~ (哈)


關於我哋今次住宿嘅主題,佢有兩款唔同package,大家可以登入官網查詢哦~
主題「重新想像新加坡夏日奇趣之旅」至2022年8月31日

「重新想像新加坡夏日奇趣之旅」住宿活動時間表: 

【香港黃金海岸酒店 | 屯門】 
地址: 新界屯門黃金海岸青山公路 1 號
電話: 24528888 

============================

記得Follow埋我哋Facebook、MeWe同Instagram呀

https://www.facebook.com/80smami
https://mewe.com/p/和牛b的成長日記
http://www.instagram.com/wagyubmami/

============================

和牛B & 和牛媽媽 YouTube Channel 
https://www.youtube.com/c/Wagyubmami

============================

我的網店C.Mozo Store
https://cmozostore.mallogram.com/zh-hk/

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店