【親子露營】兩日一夜 x 下大雨體驗 x 448農莊 | 季尾露營


上篇提及,因為天氣開始熱。
所以,我哋嘅露營活動又嚟到季尾啦~~

本篇係分享另一個真心正嘅場地 [ 448農莊 ] 。
不過,此場地只接待會員。


^ 落大雨嘅露營體驗

小朋友都話鍾意呢到,因為嚟到呢到露營,小朋友仍然可以到448農莊參觀、任玩場內嘅遊樂設施。


今次係第二次露營遇上落雨,對上一次係短暫性落雨。
當日嚟到農莊,天陰密雲。


^ 營地有多個露營場地,我哋今次被安排到山上,位置不錯

恍如置身外國一樣,空氣亦很好!



今次已經係第四次露營,所以已經有點經驗。


超多食嘅妹妹,已經好期待佢嘅餐點。
不過,大阪燒似乎唔太適合佢呢~


^ 戶外煮食,另有一番風味,我好享受!!


^ Chill一下先~


今次煎牛扒炒蘑菇及番茄長通粉。



晚上當小朋友都瞓晒,又係大人們食宵夜嘅時間!
朋友整嘅部隊鍋,超正呀!!


第二朝,和牛B嘅早餐西多士。



我嘅呃唔到Like版All day breakfast。


今次露營,半夜開始就一直落大雨冇停過....
瞓醒溫度仲跌咗好多度...

落雨,唔可以出去玩,只可以留喺營入面或者天幕下玩。
好彩我哋嘅營,有一個大廳,可以俾佢哋喺入面玩。



一般Check out時間係中午12點,但係場主好好人。
預早一晚已經同我哋講,聽日有排落雨,你哋唔洗急住走,停雨先慢慢收嘢啦。

所以...我哋等...等等....
食埋午餐,見開始細少少雨,就馬上執拾行李及收營了。


感想: 
448農莊露營場地真心好,因為只招待會員。
所以,夜晚我真係唔需要擔心隔離營一直吹水、猜枚到凌晨3點。

重申: 戶外露營我真心想感受大自然,聽到昆蟲叫聲、大自然嘅聲音瞓覺。
而唔係要聽人吹水講心事同帶枚呢....


448農莊入面有多個洗手間、沐浴地方。
以下呢個粉紅色鐵皮屋,係女廁連沐浴地方。
(係即熱式電熱水爐)

【448農莊@元朗】
地址: 元朗欖口村欖堤東路

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店