【父母反思】父母的心靈讀物。幾米《但願有一天你會懂》

早前都同大家分享過,作為父母嘅反思 「你有因為孩子愈來愈大,笑容而變得愈來愈少嗎?

有時候,我都覺得動不動就同小朋友發脾氣,已經係去到病態嘅地步。
回想一下,自己都有童年。

好怕父母鬧,更加係唔鍾意添。

我好想改變自己,但每日嘅疲累就會不其然轉化成負能量…
高負能量之下,就忍唔住大發雷霆。

最近行過書局,見到幾米今年新出嘅作品《但願有一天你會懂》。


所以都好想同大家分享,當我一打開呢本書嘅時候,只係頭兩頁嘅內容。
就已經打動到我嘅內心,作為媽媽馬上想要哭。

此繪本圖書,好適合我。
頭兩頁嘅內容,係我現實生活中嘅寫照…

父母: 現在又是怎樣子? 
你沒看到我在忙嗎?
都幾點了,
還不趕快去睡!

怎麼還站在這裡?
我累了,有甚麼事,
明天再說。

孩子: 沒事啦! 
只是想跟你說,
今晚窗外的星空好美,
我剛剛看見一顆流星,
許下一個美好的願望…

..............................

我不曾同大家講過,和牛B每到夜晚都唔願瞓覺。
佢好想我陪佢玩,到返入房講完睡前故事,仲仍然會有好多說話要講

十級疲倦嘅我,佢唔俾我先瞓著。我就會更加負能量,然後火山爆發…
但呢本書,令我深深咁反思作為父母,作為孩子又係咩心情…

或許,孩子只係想同我分享更多佢所見到、所經歷到嘅事…

與其去責罵佢,倒不如讓佢講到夠吧…


幾米呢本書以父母期待小孩:「但願有一天你會懂!」,小孩盼望父母:「但願有一天你會懂!」。

以兒童嘅角度出發,將親子關係之中講唔出口,但又不吐不快嘅處境一一擊破。

小孩嘅盼望,父母嘅盼望…「但願有一天你會懂」

頭兩頁是繪本,後面嘅內容係讓小孩同大人深思嘅畫面及對白。

--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店