【購物情報】又到血拼嘅時間「MOKO旺角購物祭」

上星期難得收工約咗朋友去街,點知又落大雨。
我哋就轉場去咗旺角MOKO新世紀廣場行街。


原來商場最近做梗「MOKO旺角購物」,場內近90個商戶成個5月都減價勁,仲有啲商戶嘅産品,仲低至2折發售添呀!


勁減嘅貨品由服飾、Skincare、鞋履( #Crocs#Staccato)、兒童服飾都有減價!真係行街買嘢,買到差啲連飯都唔記得食。


THANN都有進行減價活動,部份產品仲低至6折起添呀~





STACCATO亦係我最鍾意去嘅鞋店之一,呢到有齊返工著嘅鞋、休閒著嘅鞋都有。

而家有買兩件額外9折優惠之餘,仲有限定大減價商品添呀!





而夏天、落雨天最鍾意著嘅crocs都有做梗減價。

買2對85折,買3對75折,買滿$600仲可以扭蛋一次。




呢對童裝款,行路仲會閃燈添呀~


雖然我擺低咗個女同老公,但都不忘去睇童裝。
the bonniemob嘅童裝,而家做梗減價低至半價起!




仲有精選貨品$98/件



As Know as ponpoke嘅童裝,有點日系風格。



部份童裝仲低至半價起。


睇完童裝,當然都要睇下女裝平衡下自己心理啦~

TITICACA亦有優惠,入面嘅衫以日系休閒風格。



而家MOKO旺角新世紀廣場內,仲多咗富有香港特式嘅影相靚位~


^ 令我諗起金魚街嘅影相位



^ 令我諗起旺角花墟


見到有折,乜都想買。

我差啲買到要剁手呀,原因係抵買之餘,仲有多買多賺,消費即賞高達HK$200新地商場贈券。


https://www.moko.com.hk/zh-hant/

--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店