【簡易食譜】手殘都做到「迷你牛角酥」。輕食早餐、茶點

天氣開始凍,每朝早餐我都想整一啲暖笠笠、熱辣辣嘅食物俾和牛B。
但天氣凍,自自然然都唔想早起。
所以,唯有做一啲準備時間較短嘅食物就似乎比較適合,要返工又要帶和牛B返學嘅我。

牛角酥合乎快、靚、正嘅效果。


準備材料都好簡單,現成嘅酥皮。其餘食材相信大家屋企都會有,蛋、糖漿/蜜糖。

材料:
1.酥皮一塊 (我呢塊大概15cm x 15cm)
2.蛋一隻 (蛋漿)
3.糖漿/蜜糖

做法:
1.酥皮從冰上拎出嚟解凍 (軟身就可以了)

2.將酥皮砌成4塊三角形

3.用麵棍碌平

4.喺三角形部份嘅中間位置剪開

5.從底部開始卷起 (如果想甜啲,可以搽上糖漿/蜜糖)

6.喺牛角酥上掃上蛋漿,再掃上糖漿/ 蜜糖

7.放入爐焗160℃,焗20分鐘

8.完成!

酥軟可口,自己整仲新鮮~

我只係喺牛角酥面掃上蜜糖,唔會好甜,如果想甜少少就喺卷嘅時候搽埋蜜糖,咁就由內到外都會有甜味。

*溫韾提示*
由於每個焗爐的新舊型號關係,爐溫都會有差異。所以喺烤焗時,建議定時留意牛角酥嘅情況,以免焗燶。

我的幼兒食譜分享

--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店