【開箱文】日本Souyi 2合1 無線真空吸塵機。超強吸力、高靜音

我屋企一直都係用無線直立式嘅吸塵機,因為貪佢夠輕巧。
而我當時會選擇佢,係因為貪佢靜音模式,方便喺和牛B瞓覺嘅時候都可以吸塵做家務。

但後來買咗返去就發現,靜音模式嘅吸力根本唔足夠。
只係簡單吸一條掉落嘅髮絲都吸唔到…我就覺得呢件產品做唔到我嘅要求。

再度默識新嘅吸塵機,身為 粉 紅 控 嘅我,見到呢部 Pink Pink 嘅吸塵機 日本 Souyi (SY-089) 我已經超想要!! 



無論係外型 (日本設計) 同顏色都非常吸引我!!


同樣都係直立式設計,可以依靠牆邊直立擺放,背後再加上靠牆嘅膠塊,絕對唔會整花油漆牆牆身。



而機身方面,大概2kg左右,吸塵機嚟講係極輕巧機身,再配以人體工學設計。


仲可以手提式又得直立式又得,視乎你方便。一般吸地板就用直立式,如果想吸下梳化、床嘅隙縫我都會用手提式比較方便。


而性能方面,佢有9,000pa強大吸力,再以氣旋方式將空氣旋轉技術,從而帶出高速真空離心力將吸力再提高!!

【簡易安裝】
配件唔算多,唔需要睇說明書都能夠自己組裝。



【靜音模式無減吸力】
吸塵機同樣有兩個模式,強或弱。弱嘅模式大家唔好諗住真係一粒聲都冇,聲音都會有少少,但係吸力絕對唔會有影響。而開動吸塵機嘅時候,就只有65分貝。

依然保持超強吸力!! 我睇見每次一吸到地上嘅塵、髮絲,都係秒速消失,頓時覺得好爽!!

基本上,用「弱」模式都已經好夠吸,所以我好比較少用「強」模式。
不過,就算使用「強」模式,都唔會太嘈,比起大牌子「D」相比靜好多。
作為在職媽媽嘅我,有時家務要留喺夜晚做。
如果吸塵機太嘈嘅話除咗擔心嘈醒和牛B之外,都怕俾隔離屋投訴呀!!

【配件裝備】
配件方面,有圓刷,我會將呢個裝備用於吸梳化嘅時候。


扁吸(專吸隙縫)超方便!! 屋企總會有隙縫嘅地方,有咗佢可以吸到乾乾淨淨。



而基本拖板部分,可作多角度旋轉,有120°轉向,靈活性好高。


【清潔方便】
而吸塵機亦唔需要塵袋,易拆式可用水清洗設計,方便清潔及日常保養。
倒塵方面亦好方便,


打開蓋倒塵,或;

整個拎出嚟倒塵或沖水清潔

亦可以水洗塵隔部份。


【電源】
特大充電式電量,充滿電後可連續操作20-30分鐘


【銷售點】
- HKTV Mall
- Price.com
- Yahoo Store
--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店