【媽媽瘦身日誌】SkinMax忙碌媽媽,瞓住瘦咗5吋腰

未生之前我一直好自豪,自己有一個橡皮肚。每次食到個肚漲卜卜,一覺醒來個肚就會自動還原,有返條腰。

誰知歲月真係好殘酷,年紀一旦過咗25歲,新陳代謝會逐漸下降,再加上生咗BB,肚皮都撐到鬆晒,真係一「肥」不可收拾。

我成日都好想做運動,但返工忙、湊女忙。結果每次都會因為太攰,而同個女一齊瞓著咗。

而日子一日一日咁過,脂肪就一日一日咁積聚。

未生和牛B之前,我大概25吋腰左右,孕期最大腰圍係37吋。
而家產後3年…我條腰比未生之前,足足多咗5吋…30吋呀!!
係咪覺得好唔可信? 估唔到我收收埋埋,收埋咗咁大個肥腩,唔講真係以為我未夠3個月唔講得。


唉…事實我真係無BB,有嘅係脂肪BB。

所以我把心一橫,我一不做二不休,我去咗尖沙咀Skinmax度做I-Healthy細胞生育療程,令到條腰同個肚位Firm返。


I-Healthy係以生育光線為主,獨有嘅波長介乎 4-18 微米,可以令身體老化嘅活性氧變為有效氧,提高代謝率同埋同每個細胞叉足電,刺激全新細胞育成。最大嘅效能,就係體質得以改善,脂肪同埋其他廢物自然唔再容易囤積。仲容易吸收到養份,預防埋老化。 

^ 療程前嘅水桶腰

腰同肚腩都Firm返,效果仲即時見到!! 係咪睇到條腰有返少少形呢?


儀器放到肚同腰到,有少少力嘅震~震~震~震~都有少少拉扯。但係放心,過程係唔痛嘅。


療程後,條腰係即刻瘦返幾吋!! 

iHealthy 係有4個針對唔同厚度脂肪類型嘅智能程式, 而每一個智能程式都有活化細胞嘅功效。

MODE 1 徹底擊散深層脂肪團結構, 分解脂肪細胞再代謝堆積過剩脂肪, 刺激脂肪體釋放真正達到減少脂肪細胞數量,不易反彈 

MODE 2. 針對溶解淺層脂肪,軟化同溶解脂肪細胞裡面嘅脂肪組織再令佢係依附位置代謝排出 ,令到皮膚變得有彈性緊實 

MODE 3. 有效消耗身體內橘皮脂肪含量,修復皮膚中被拉斷嘅彈力纖維及膠 原纖維,改善表面嘅凹凸不平,做到淡化已有嘅橙皮組織同時都可以預防形成嘅功效。 

MODE 4. 活化細胞,促進身體代謝循環令脂肪不易堆積同時將老舊廢物,水 分,乳酸同有害毒素排出體外,可以收緊同強化皮膚表皮層,提升皮膚緊實 度,幫你重塑 S 曲線。

呢個智能程式運作緊嘅時候仲會形成龐大嘅熱反應,熱能可以深入到皮下每一個細胞,令到脂肪細胞更輕易轉化同埋分解。仲可以令微血管擴張,改善埋新陣代謝障礙 (乳酸、游離脂肪酸、脂肪和皮下脂肪、尿酸等),同時仲促進埋酵素生成同養分嘅供給,再進一步咁分解頑固脂肪。

療程之前30吋嘅啤梨肚同肥腰


療後之後即刻瘦咗3吋 (回復27吋)


再隔一日再度,腰圍回復返25吋腰!!! 足足瘦咗5吋!!


效果係超顯著呀!!

當日完成療程後,Skinmax仲好窩心,會為每位客人安排一碗熱嘅養生紅棗圓玉杞子茶。


查詢熱線: 2265 0977 
想了解更多SKINMAX的I Healthy細胞生育系統療程資料可以到SKINMAX的Facebook或網站了解更多啦。 
分店地址: 
尖沙咀: 九龍尖沙咀亞士厘道17-19號12及13樓全層
佐敦: 佐敦彌敦道238號11樓1101-1104室
荃灣: 荃灣眾安街68號千色滙1期14樓1404室
元朗: 元朗大棠路52號地舖




--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份