【媽媽扮靚日誌】每日嘆茶、飲住瘦。去水修身抗氧化

作為在職媽媽又生過BB嘅我,唔知媽媽們係咪同我一樣都有以下嘅問題呢;

肚腩同下身肥胖,肚腩生過BB一嚟肚皮鬆晒,二嚟因為餵母乳期間食多咗好多嘢,肥咗又無時間減。其三、返工長時間坐喺到工作,脂肪就開始積聚喺肚腩同埋Pat Pat到。

另外,又唔知大家有冇飲茶嘅習慣呢? 咖啡同茶,都係我每日嘅必須。


每一日我都一定要飲至少一杯茶,而我自己好懶,唔鍾意慢慢泡茶,飲好濃味(好容)嘅茶。

平日都愛用茶包嘅我,方便又快捷。

最近,我開始轉飲咗草姬嘅「正統黑烏龍」。一盒16個茶包


味道香醇,而且重點係一邊飲茶一邊可以減磅、燒脂瘦全身。

大家會問,普通烏龍茶同正統黑烏龍又有乜分別:

1. 一沖出黎既「正統黑烏龍」真係名乎其實既黑!! 原來佢茶多酚含量高達148mg,加速脂肪代謝,比同類茶既燒脂功效高3倍!!!

2. 普通烏龍茶有助消化,但係「正統黑烏龍」成份再加入決明子,有助脂肪更快排出、潤腸通便,自然地排毒令減肥消腩功效再加強。

我通常一朝早食早餐就一邊食,一邊飲,加速脂肪代謝同阻隔脂肪吸收。

另外佢係超強效去水,當然去廁所既次數就多左^^ 排毒清宿便。我自己就覺得同平時既減肥產品比,一來無肚痛,二來唔會肚屙,就去得順暢左,覺得幾舒服。

而正統黒烏龍茶嘅茶葉成份100%全天然草本成份,無糖無添加,絕無副作用。

含烏龍茶多酚,幫助脂肪分解成游離脂肪,消耗熱量。

促進新陳代謝、加速脂肪燃燒,阻隔脂肪吸收。仲有效生津去油肥膩,排毒清宿便。


▲ 每朝嘆茶,同步去水、消脂。

另含有決明子,加強消化令脂肪排出,潤腸通便,排毒消腩。

而1杯300cc 正統黑烏龍茶 = 消耗40卡的熱量 (相當於快走15分鐘、上落樓梯10分鐘)

真係一邊飲茶一邊可以減磅、燒脂修身~好方便。

▲一盒16個包

【銷售點:】
各大屈臣氏有售 
草姬HKTV Mall
ZINOMALL購物網:https://goo.gl/cYkbR6
康熱線:2356 0689 / 5488 0458

--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店