【大阪親子遊】神戶麵包超人兒童博物館。细菌秘密基地 - Day 3 - Part II

上篇帶大家遊走咗麵包超人兒童博物館及商場區,係咪唔夠喉呢? 而家繼續帶大家去麵包超人館外嘅细菌秘密基地、摩天輪及餘下行程介紹。

日本麵包超人兒童博物館,全個日本有五個地方有(仙台、橫濱、名古屋、神戶、福岡),就只係得神戶係有「细菌秘密基地」。

要去「细菌秘密基地」,就要離開麵包超人兒童博物館(付費區)啦~~


入場前,職員會用紫外燈檢查一下大人手上面有冇印有進入博物館嘅水印。因為细菌秘密基地」都係屬於需付費嘅區域嚟。

原來细菌秘密基地」係一個Playroom嚟嘅,因為假日關係,小朋友真係超多呢~




^ 斜台、攀石區

^ 毒菌妹妹嘅飛船呀~

^ 充氣大拳頭~

^ 細菌小子嘅小舞台~

^ 細菌小子嘅表情符號大電視~

^ 又有一架飛船~

^ 彎彎曲曲嘅小斜台,小朋友跑嚟跑去,超放電!

^ 當然唔少得影相區啦~

^ 得神戶麵包超人兒童博物館先有細菌基地咋~

玩嘅設施唔算太多,所以係咪超放電,又唔算係。

麵包超人兒童博物館旁邊,仲有一個彩虹色嘅摩天輪。


摩天輪每位收費800円,好似3歲或以上要收費。

^ 從高空望落去嘅景色,當日天氣唔好,天陰有雨,所以風景一般。


^ 我哋第一次坐呢一種摩天輪。

離開神戶麵包超人兒童博物館,我哋走到旁邊嘅「神戶馬賽克廣場Mosaic」。感覺好似沖繩嘅美國村一樣,亦有好多商店。


無意中,仲俾我發現到「櫻桃小丸子」嘅專門店,鍾意小丸子嘅我,當然要入去睇下啦!!


超多小丸子嘅精品、文具、手信等曲奇!!


和牛B話:「媽咪,我都好鍾意小丸子o架!」


仲有Calbee專門店、咸旦超人嘅專賣店。


仲有就係超多精品賣嘅Kiddyland呀!!!對唔住…我又掛住掃貨無手影相啦~~


離開「神戶馬賽克廣場Mosaic」我哋穿過天橋去到Umie,呢到真係超級多嘢行!
重點有我必去掃貨嘅景點「Seria」100円店 (掛住掃貨,無時間影相嘅我)。

而爸爸就帶咗和牛B去夾公仔、打機。
大概用咗700円,就夾到呢隻超大嘅Melody!超開心呀!!


兩個小朋友一齊打機,又係超開心呀!


旁邊仲有一間「鐵道模型店」,火車、路軌超級多超級齊,仲有好多以火車造型嘅商品!!



晚飯時間,我哋去咗Food Court食飯。日本嘅細心、貼心,竟然有一個區係專為小朋友而設。「Kids Space」入面所有飯台、櫈嘅高度都係為小朋友而設。


雖然係Food Court,但食物質素都唔可以輕視佢!



交通:
可到JR神戶站落車,走路大概8分鐘,或從神戶市營地下鐵「海港園地」站落車,走路大概都係8分鐘,交通都好方便。


神戶麵包超人兒童博物館。细菌秘密基地
(神戸アンパンマンこどもミュージアム&モール) 
地址:〒神戶市中央區東川崎町1-6-2 
電話:078-341-8855 
開放時間: 博物館・细菌秘密基地 10am - 6pm(最後入館 5pm)| 購物商場 - 10am - 7pm 
博物館入場費:1,800円 (1歲或以下免費) 

            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份