【好物分享】咖啡控必備。在家、辦公室都能嘆咖啡店嘅香濃咖啡

喺陀和牛B之前,我係百分百嘅咖啡控,每日一啡係指定動作。

如果當日唔飲咖啡,我係會有種周身唔自然,同埋集中唔到精神咁。
但係飲二合一沖劑咖啡,味道絕對唔可以媲美咖啡店嘅香濃咖啡味!!

陀B、生B後,經歷咗三年無啡生活,我終於可以重投每日一啡啦!! 但係每日一杯名牌咖啡,就有少少奢侈了。

首先飲咖啡係鍾意咖啡嘅香味,提神對我嚟講只係幻覺。而我今次同大家分享嘅好物係,方便到可以喺屋企、公司甚至乎野餐都得,幾分鐘都能夠嘆到香濃咖啡!!


所需配備「Minipresso 手壓濃縮咖啡壺」,少量嘅熱水、咖啡粉。再配合適當擠壓,近乎8bar嘅壓力自動生成後,豐富濃郁嘅特濃咖啡就會被萃取出嚟。


Minipresso外型設計好有型,以膠囊為概念,高 16.5 厘米、重量約 360 公克,方便攜帶。


可提供116psi ( 約8bar ) 壓力,採用手動加壓方式萃取咖啡,亦唔需要用任何電力,外出時只要有咖啡粉 (約7毫克)、熱水 (約70毫升) 就可以沖煮咖啡,基本上就連去野餐都可以嘆咖啡! 

等我真人示範一下佢嘅使用方式;


1.扭開咖啡杯

2.扭開咖啡隔

3.取出咖啡濾隔

4.將咖啡粉倒入濾隔

5.將咖啡濾隔與咖啡隔安裝好

6.扭開熱水槽蓋,加入熱水

**留意加入熱水時,唔好超過界線

7.轉動解鎖

8.扭開頂蓋,準備好咖啡杯

9.不停按壓,就會劑出香濃咖啡


★   我 嘅 小 貼 士 

大家可能睇片段都會見到我倒入咖啡粉嘅時候,會搞到一台都係。
要沖膠囊咖啡粉,基本上咖啡粉同奶粉係分開個兩裝。
而咖啡濾隔係唔能夠容納兩樣嘢,所以我就唯有要借用和牛B一個奶粉隔嚟將膠囊咖啡粉及奶粉混好。


倒入已混好嘅咖啡粉入濾隔更乾手淨腳,而一套咖啡膠囊混好之外,仲可以分兩次用。


每日只需5分鐘嘅時候,就可以即時嘆到熱咖啡啦~


關於更多「Minipresso 手壓濃縮咖啡壺」詳細資料及購買連結。

-------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店