【大阪親子遊】超好玩。神戶麵包超人兒童博物館(超多圖)。Day 3 - Part I

以前對麵包超人一直無特別好感,但自從陀住和牛B之後,我就開始覺得麵包超人好可愛。
而和牛B都同樣喜歡麵包超人,特別是細菌小子…

所以今次嚟到大阪,當然要去麵包超人館參觀打個卡啦~



嚟到大阪第3日,落雨,住喺黑門市場附近嘅我哋,先去黑門市場食個早餐。
落雨關係,我哋就將行程定咗去麵包超人館,就唔需要怕落雨啦。

而麵包超人館嘅資料、相片都好多,所以又要分兩篇去介紹麵包超人館、细菌秘密基地、摩天輪及餘下行程。

當我睇咗博物館嘅介紹同埋地圖,我都已經覺得好興奮!!
商場部分店舖分得超級仔細,衣、食、住、行、玩具精品店,手信店都分得非常清楚。


當日係星期六,所以人流都比較多,我哋自駕遊去到要其中一個爸爸負責挑隊等泊車,等咗好耐最後就泊咗去附近商場。


未入場前,必先進入麵包超人商場!!!
第一站就見到造型超可愛嘅麵包超人與人物造型麵包、甜點。


由店內到店外,都一樣吸引小朋友目光!!


商場部份真係超級吸引!! 只要你係麵包超人迷,每見到一樣嘢都一定會停留好耐。


店舖仲要分成女孩飾品店,粉紅色嘅裝修,超吸引我!!


仲有手作媽媽最鍾意行嘅材料店,可以買材料返去整刺繡毛巾、背囊、口水肩,總之乜都有!!


商場每一個角落都會搵到麵包超人,就連地下都有會郁動嘅裝置,超可愛呀!


充滿童趣嘅麵包超人商場,又點少得麵包超人嘅汽球呢?


超多麵包超人公仔,仲有好多都係神戶限定!!!


有精品又點少得食物呢? 呢到除咗有即食嘅產品,仲有可以帶返香港嘅手信。


呢間店主要出售包點類嘅產品,真係超級可愛!!



最後我哋買咗麵包超人樣嘅蛋糕粒嚟食,我嘅食後感係「麵包超人樣嘅雞蛋仔」。



入到商場,周圍都係麵包超人,氣氛超好!! 小朋友都超級開心,影相位都超級多,麵包超人嘅商品都超級齊。


麵包超人文具店


呢間似乎係總店,媽咪買到手軟,小朋友試玩玩具玩到手軟。重點係,好多款玩具香港係無o架!



買俾自己、買嚟做手信嘅嘢都好多!!


呢個我覺得係必買商品,麵包超人及其他人物嘅爆谷桶,1,800円,有得食之後又可以當收納桶!! 味道我哋揀咗紅豆焦糖,味道我覺得多咗紅豆味,有少少怪怪的。


但係和牛B食得好開心,仲肯同朋友分享。


孭住喺和牛B到,佢直情係爆谷放題。


餐廳及Food Court
餐廳主要有一間,不過人實在太多了,等太耐。


所以我哋就去咗旁邊烏冬店買,其實都超抵,兒童餐大概800円,但係隻麵包超人碗係送埋俾你做禮物,俾完錢即時俾咗泡泡紙同埋膠袋俾你裝住帶返走。


Food Court座位唔算好多,但係日本人唔會食完/唔幫襯都霸佔座位,所以都好快就等到位。


免費睇表演
商場有個中庭,一大片空地,其實呢到就係睇麵包超人表演嘅地方嚟~~


表演係免費活動,而表演者當然就係~~~麵包超人啦~~仲有細菌小子表演時段~
所以商場區,要追住表演場次睇嘅話,其實都夠玩好多個鐘頭。

如果想知當日表演場次,可以到Information Centre旁了解。


當日我哋好好彩,去到就開始廣播話有表演,霸咗個頭位。大概等左15-20分鐘,就正式表演啦~~~


超級靚位!! 麵包超人都幾跳得~~童心未泯嘅和牛媽媽,開心到想喊出嚟!!


近到!!! 握手位嚟o架!!


同埋,當我見到和牛B願意企起身跟住郁下手仔,我真係好感動!!



之後,到我哋上咗博物館玩咗一陣,又到細菌小子表演啦~~


商場上面就係麵包超人博物館了,買飛嘅位置就係商場上面。而博物館嘅入場費係1,800円/位,只有1歲或以下係免費嘅。 



超多影相位,不過和牛B已經跑咗去玩了~~跑吧! 孩子~~



又有角色扮演區啦~~壽司、煲仔飯~




充滿童趣嘅卡通人物牆~


仲有雪糕店~


仲有免費嘅手工區,場內大部分小朋友都一定會嚟整返個專屬嘅麵包超人帽仔~


俾和牛B自由發揮下,佢眼中嘅麵包超人真係超搞笑呀!!!



然後,開始動動筋骨~四圍玩啦~~


馬上登上麵包超人車~~扮揸車啦~~


呢條彩虹滑梯,絕係麵包超人館嘅Icon。


兩位小朋友,不停瀡,又上又落,都數唔到佢哋到底玩咗幾多次。
重點,會有工作員姐姐幫忙看守秩序~

去到第二個位,都有瀡滑梯~短啲同再BB版啲都有~


嚟到果醬爺爺屋企,當然就係要「扮」整麵包同「扮」焗麵包啦~


SL號火車~小朋友可以登上去影相~


到處都係跑跳活動~超放電!


仲有麵包超人及其他人物嘅場景模型。


入面內有乾坤~~


仲有咖哩包超人嘅教室呀~~


麵包超人電影室~可以俾小朋友坐定定欣賞麵包超人嘅電影。


最後一個放電站,玩麵包超人彈彈波~~~


放完電,就馬上到大人放血買紀念品啦~


博物館嘅商品,同商店街嘅有少少唔同。唔同嘅係,呢到多啲限定商品!!!!!




下半部分,繼續细菌秘密基地、摩天輪及餘下行程介紹。


^ 小朋友入場博物館都會派發紀念品一份~

神戶麵包超人兒童博物館 (神戸アンパンマンこどもミュージアム&モール) 
地址:〒神戶市中央區東川崎町1-6-2 
電話:078-341-8855 
開放時間: 博物館・细菌秘密基地 10am - 6pm(最後入館 5pm)| 購物商場 - 10am - 7pm 
博物館入場費:1,800円 (1歲或以下免費) 


            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。



留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店