【大阪親子遊】行程簡介,Day 1 Hea遊大阪

今次去大阪旅行,其實都幾即興,大概4月落實訂機票、民宿、租車。今次我哋係兩個家庭去,4個大人,兩個3歲小朋友及1個手抱嬰兒。今次我哋超大膽,挑戰帶寶搭廉航,機票一家三口大概4千凌蚊,早機去晚機返。

早上大概11點嘅機,回程就大概晚上9點。全程大概4小時,和牛B都有瞓全程,但係就瞓得好唔舒服,成日醒。落機直情成個人醒晒 (香港時間凌晨1!!!) 拎埋行李,不當日回我哋唔多順利,飛機Delay,行李又Delay,完成斤有嘢返到屋企己經凌晨2點半Zzzzz….

住宿
住宿方而,我哋都係喺AirBnB (https://www.airbnb.com.hk) 到訂房。房子喺正黑門市場旁邊,仲有停車場(非免費)。位於市中心真心方便!! 房子有兩房,一廁一浴,我哋住6晚,價錢大概58左右。

仲有個露台仔,出面有部洗衣機,窗外景色都唔錯。

自駕遊租車
租車雖然令到旅費成本上升,但係絕對方便母乳媽媽、換片餵奶,成件事舒適咗好多。就算無帶到嬰兒去大阪,如果每去完一個景點,小朋友放晒電想好好瞓個覺,自己揸車成件事嚟得好舒服。

我哋租咗架7人車Toyoya Noah大概5千元左右,另外再於當地租車公司申請埋ETC,還車時一次過俾橋費,好方便呢! 申請左ETC好處係,唔需要每次停車摷錢支付橋費,快捷好多。


大阪遊 Day 1
早上大概8點要去到機票辦理登機手續,和牛B已經好清醒。辦理好所有手續,就去嘆返個早餐就上機啦! 由於係廉航嘅關係,所以全程機係無嘢食嘅,當然啦可以於機上面即場購買嘅。

完全無Delay之下,落機大概當地時間下午4點左右,步行去Times Car拎車大概5分鐘左右嘅路程就去到。完成手續,再揸車返民宿又大概用咗1小時。

無幾多時間可以玩,加上落雨,只所以Hea 遊心齋橋。去固力果大廣告牌前面影張相打卡,再快閃咗齋橋筋商場。
位於心齋橋筋商場入面嘅一間Waffle甜品店MAISON de gigi,我完完全全被佢吸引咗。
窩夫有多種口味,原味150円,朱古力味170円,抹茶味220円等。
見到一疊疊嘅窩夫,已經流晒口水了!!
窩夫本身都甜,咬落有少少砂糖感沙沙聲,再配埋朱古力就更加甜~


然後去買少少日用品,再去Lawson便利店買啲嘢食就馬上返民宿休息了~
行程上我經常都會去便利店,LAWSONFamily Mart,聽落去好似好Cheap窮遊咁。但其實日本便利店嘅食物質素一啲都唔差,仲好多選擇。
而比較之下,LAWSON嘅小食(炸物)、飲品、食品選擇都比Family Mart較為多。
飯團、便當都超多款!!
LAWSON仲有限定嘅商品"GODIVA x UChi Café"蛋糕及大福餅,超超超好味呀!!!

而去到日本便利店一定要食嘅炸雞小食!!! LAWSON係超多款選擇,真心有排試。


日本嘅便利店,飲品勁多,有啡癮嘅我,第一個目標一定係試飲所有咖啡!!


開足7日Party嘅兩位3歲細路仔。


7日6夜嘅行程,我哋主力係以小朋友行程為主,大概去咗以下嘅地點。旅程中,每晚當班細路瞓晒之後,我哋班大人就會嚟個行程整理。首先要留意第二日天氣,再決定需唔需要調行程。而下面嘅行程,有啲我哋係去唔到,因為有啲景點小朋友真係好鍾意,玩到唔捨得走,我哋唔想掃興令小朋友,所以無特別去追趕行程,去唔到就唯有下一次再去啦。上面分享咗第一天,其餘日子就去咗下面嘅景點; 詳細稍後分享。
Day 2
大阪城 + 大阪城公園+ Kids Plaza + 扇町公園
(
睇落行程好多,其實好多景點都係喺正隔離)
Day 3
黑門市場 + 神戶麵包超人兒童博物館&细菌秘密基地 + 
神戶動物園王國   
Day 4
環球影城 USJ
Day 5
嵐山小火車 + 京都鐵路博物館&梅小路蒸氣機關車庫 
+ 梅小路公園 + 伏見稻荷 + 花見小路
(完完全全係火車日)
Day 6奈良餵鹿 + 東大寺   大人之購物日 + 夜遊快閃放電時段 Round 1 Stadium
Day 7 - 回程
海遊館 + 天保山大摩天輪
+ The Yu Kids Playsystem + Rinku Pleasure Town Seacle

            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份