【幼兒健康】關於幼兒的斜視、鬥雞眼。健康院與眼科專科醫生

較早前,我哋透過和牛B嘅相發現佢雙眼似乎出現咗一啲問題,我哋留意到和牛B左眼瞳孔喺有啲情況下會出現瞳孔向入(眼角)傾。

於是,我哋去健康院查詢有關問題,健康院姑娘好好,亦為我哋免費安排到健康院問症及檢查。

當日去到健康院,一如以往需要度高同磅重。姑娘話體重、身高於正常合格水平。

然後,再等叫名姑娘再問一次我哋發現嘅問題。問完症之後,再到大堂等叫名。終於見到醫生,醫生有了解我哋嘅情況,而醫生都簡單說明咗斜視、假斜祝同埋鬥雞係啲咩。

什麼是斜視?
-正常的人看東西時,兩隻眼睛的視軸平行,雙眼望向同一方向。
-
斜視是指看東西時,雙眼的視軸不平行,一隻眼珠注視目標,另一隻眼珠望向其他方向,視線偏離目標。
-
不正常的眼珠可以向內、外、上或下傾斜。內斜視是其中一種較常見的斜視。
*
資料來源自衛生署
健康院醫生利用電筒叫和牛B眼睛追光,醫生話和牛B眼睛係追到晒所有位置。但係去到斜視呢一個問題,健康院方面嘅儀器就未能100%斷症。所以建議家長儘早去眼科專科醫生到檢查,唔好拖到四歲政府檢查。
(*
留意一般眼鏡舖視光師係未能斷症)

終於約咗一位眼科專科醫生幫和牛B檢查眼睛,醫生幫和牛B做咗幾個簡單檢查,包括用一把有圖案嘅間尺,同樣係測試和牛B瞳孔可唔可以正常郁動追到圖案。
電筒照清雙眼瞳孔、用手遮蓋和牛B一邊眼睛做測試。

結果得出和牛B絕對係100%無鬥雞、無斜視,而點解我哋會覺得和牛B左眼瞳孔向入傾呢? 就要追溯返「無人係完美」呢一點,和牛B左眼眼角皮膚比右邊生得長,所以遮蓋眼角(眼白)部分比右邊多咗。所以視覺上,佢左眼瞳孔就好似向入傾。

醫生證明和牛B並無鬥雞無斜視嘅說明
1.   當醫生用手遮蓋和牛B左眼,左眼瞳孔自然向外走,醫生話呢個情況叫外斜視,普遍嘅香港人都有呢個情況。而當瞳孔會向外傾嘅話,就即係唔會有鬥雞問題,相反有鬥雞眼情況嘅話,當其中一隻眼睛被遮蓋嘅同時,該瞳孔向內傾,走咗入眼角,呢個情況下就係鬥雞嘅徵狀。
2.   用電筒照住和牛B雙眼瞳孔,瞳孔會有一點發光位,而發光位都係平衡喺正中間,所以並無斜視。

當日醫生話和牛B好合作,所以仲順便幫和牛B驗埋眼睇下有冇近視/ 遠視。
結果非常好,和牛B暫時都無近視,無遠視。但醫生都建議家長定期每一年都要幫小朋友做返視力檢極,特別係父母有深近視更加要留意。

如果小朋友未足4歲前發現有任何問題,記得要儘快搵眼科專科醫生檢查,千祈唔好拖延呀!!
而我嘅資料,只係俾大家做參考,要斷症最好都係快啲搵專業嘅醫生去判斷。而政府嘅免費檢查係四歲,主要以視力測試為主。
 

關於兒童斜視之詳細資料:
家庭健康服務- 兒童斜眼與假斜視
--------------------------------------------------

            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份