【抵抗力UP!】學前健康準備。增強免疫力 x 調理腸胃 x 減低傷風感冒

成日都聽朋友講,你有定心理準備,小朋友一返學就會「好容易病」同埋「成日病」。
一聽到「好容易病」、「成日病」呢兩組字,作為人母,真係會非常擔心。

小朋友要學習社交,返學好容易交差感染都係在所難免。
咁到底要點樣先可以預防、減少生病同埋增強免疲力呢?

除咗做運動、作息要定時之外。我會從飲食方面著手,最近我哋開始為和牛B入學前作好健康準嘅備,所以開始飲用衍生小兒防感靈(十味銀花露)以及兒童枇杷橘紅蜜,增強和牛B嘅免疫力。


減低小兒傷風感冒
天氣熱嘅時候,好多時都會出入冷氣地方,一冷一熱就最容易患上傷風感冒。

因為咁我都開始俾和牛B飲用衍生小兒防感靈(十味銀花露),成份係由12種天然草本精華及蜂蜜煉製,魚腥草、藿香、桔梗、桑葉、金銀花等,清熱解毒、有助預防各種傷風/感冒,仲有助增強體質、提升免疫、防感清熱及潤肺利咽。產品亦無添加劑或人造色素,所以我都好放心俾和牛B飲用。


^小量杯係隨包裝附送嘅。

每朝我哋都會沖水飲用10毫升嘅防感靈,味道甘香,好易飲口。


^ 一啖就飲晒了~

同埋包裝入面仲附有一隻小量杯,非常方便呀!!

**但如果有葡萄糖六磷酸去氫酵素(G6PD)缺乏症嘅患者,就要避免服用啦。

養陰潤燥、滋潤喉嚨
每次和牛B傷風/感冒過後,仲伴隨住好多痰,清極都清唔到。衍生兒童枇杷橘紅蜜可以養陰潤燥、化痰止咳,仲可以增強免疫力。成份係橘紅、雪梨、枇杷葉、魚腥草等天然草本精華及蜂蜜煉製,亦無添加劑或人造色素有助舒緩喉嚨乾癢及不適。


而且係獨立包裝,可以隨身攜帶,易撕開口包裝設計,即開即飲,方便又衛生。


如果怕太甜,仲可以沖水飲用。


產品亦無添加劑或人造色素,所以我都好放心俾和牛B飲用。

銷售點:萬寧、屈臣氏、華潤堂、千色店(荃灣)

--------------------------------------------------

歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com
Facebook專頁和牛B嘅成長專頁

Instagramwagyubmami


            
--------------------------------------------------
姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店