【BB護膚3步曲】韓國CHOBS 天然有機嬰兒護膚 x 深度滋潤

大家一直都知道和牛B皮膚唔好,有濕疹、又乾燥同容易敏感。所以我定時定候都會幫佢轉護膚品牌子,而我轉牌子嘅原因係因為,隨住天氣改變就要用合適嘅護膚品、用一個牌子太耐會用到,純咗發揮唔到效力。

今次我哋就轉用來自韓國嘅有機嬰兒護膚產品,
相信各位媽媽都會同我一樣對韓國護膚品、化妝品都情有獨鍾。仲要係有機以及真天然嘅嬰兒護膚品,所以我都好放心去用。

濕疹皮膚,皮膚特別乾燥,亦容易產生敏感。所以對佢哋嚟講,天然同埋有機嘅護膚/ 沖涼用品都係好重要。

至於揀選嬰兒護膚用品,我會留意成分入面會唔會有致敏原料、化學成分、含礦物油、色素香料、防腐劑等。如果有以上成分,我一率唔會考慮同選擇。

而我今次用嘅係韓國「CHOBS」,佢哋並無下以成分;

。無合成界面活性劑
無合成防腐劑
無人工色素
無人工香料
無礦物質油

仲擁有市場絕小有嘅多國權威認證品牌,所以我好安心使用。
6大國際專業同權威認證: 
* 歐盟天然有機雙認證 (COSMOS Natural/Organic) 
* 素食認證 (Vegan) 
* 清真認證 (Halal) 
* 國際化妝品/護膚品標準生產認證 (ISO 22716) 
* 無動物測試 (No Animal Test) 

更榮獲: 
2017年韓國消費品品質安全金獎品牌 (KQSI) 
2018年歐盟認可安全產品品牌 (CPNP)

今次我主要同大家分享和牛B嘅護膚3步曲,CHOBS嘅沐浴及洗髮露、嬰兒潤膚油及潤膚乳。


首先我從沖涼及洗髮露著手「CHOBS有機嬰兒二合一沐浴及洗髮露」,二合一超方便,沖涼又得洗頭亦都得。

^ 透明嘅沐浴、洗髮露,微微嘅薰衣草香味。

^ 泡沫細膩,遇水就會自然分解。

成分係天然薰衣草提取物以及天然芳香油,而薰衣草提取物有效鎮靜、放鬆及舒緩肌肉緊張。


重點係洗完啲頭髮,都唔會好「鞋」同好粗糙。

用法: 
除咗好似我咁將適量嬰兒二合一沐浴及洗髮露加入手中之外,仲可以加入浴棉或浴盤浸浴。

沖完涼之後,抹乾身體大概8成乾,就要馬上進行護膚啦!!!

Step 2 我就用咗 CHOBS有機嬰兒潤膚油,徹底滋潤、補濕和牛B乾燥嘅皮膚,由臉至腳都搽勻潤膚油。

^ 淡黃色嘅潤膚油

^ 超強保濕功效,肌膚變得更滋潤

CHOBS有機嬰兒潤膚油成分含有超強保濕效果嘅有機葵花籽油,有機葵花籽油能有效防止肌膚因乾燥而引致撕裂,為肌膚築起屏障免受侵害。


用法:
沖涼後,插出適量淫膚油放喺掌心,兩手搓熱後為寶寶全身進行按摩。

Step 3 趁潤膚油未完全油收晒,我再幫和牛B搽上CHOBS有機嬰兒潤膚乳,加多一層保護,讓皮膚更加滋潤,加強補濕。


其實除咗沖涼完之後會搽上CHOBS潤膚乳之外,夜晚瞓覺前和牛B都會叫我幫佢搽多一次皮膚先瞓。


潤膚乳成分含有有機母菊花水,有效舒緩因肌膚敏感而引起的乾燥、皮疹和痕癢,並有清熱、消炎及抗菌功效,讓肌膚加快傷口癒合並提供鎮靜作用。

有時和牛B濕疹皮膚發作,就會覺得好痕癢,幫佢搽潤膚乳按摩幾次就會瞓著。


天然成分,配上天然嘅花香,微微嘅花香味有種舒緩情緒、放鬆心情嘅作用。

以下係和牛B試用CHOBS潤膚乳嘅用後感,佢話覺得好似搽梗「太陽油」(防曬乳)咁,因為同防曬一樣白雪雪。仲話覺得天然花香味好香,當我停機之後,佢仲話覺得好滑呀~~



CHOBS有機護膚品,除咗有嬰兒系列之外,亦啱媽媽用嘅系列,有Mask、眼霜、面霜等!! 


CHOBS 有機嬰兒護膚品【購物連結
港澳地區,買滿$400仲有免費送貨。

            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店