【假日好去處】放電公園 + 行山 + 市區BBQ + 親親大自然

喺九龍區有邊到可以一次過滿足到大人(BBQ)同小朋友(放電)嘅願望呢?

就係黃大仙區嘅獅子山公園啦,呢到係行山、BBQ勝地嚟。

  

講起行山,我未曾真正帶過和牛B去行山,今次可以話係踏出第一步,真正嘅最最最初階入門版。因為要上獅子山公園,首先就係要行上幾百級樓梯,行多條斜路先去去到公園門口。當我企喺樓梯前面,我自己都呆咗,印象中我覺得好容易。但我已經洗濕咗個頭,所以咬緊牙關,衝呀! 上呀!!

 

最後,和牛B行左2段,之後就堅持唔到,要我抱佢上去…


當我撐落去行完百幾級樓梯之後,望返落去,我心諗我真係傻咗啦~咁都做得到?!

上到獅子山公園,我覺得空氣真係好清新,好多花花草草,好舒服呀!! 而和牛B都好享受呢到嘅環境,仲要用自己部相機影低沿途嘅事物。


獅子山公園仲有長者健體設施、兒童遊樂場設施。

  


兒童遊樂場設施仲好新淨,好好玩添呀!

  




除咗上面嘅遊戲組之外,仲有搖搖板,兩婆孫玩得幾開心~

 

BBQ爐只有26個,BBQ高峰期嘅時候呢到真係要預早上嚟霸爐呀!


跟住婆婆行山去,行上斜路會去到高地食水主配水庫,呢到有片草地。

 

不過草地比較禿,平時呢到會作為棒發場或其他運動。

 

親親大自然
呢到鳥語花香,有好多草、好多花,好多綠色植物,真係好舒服!


從而教導和牛B要愛惜保護環境,愛護、欣賞植物及動物。

  

仲有好多好舒適嘅休憩設施,空間感好夠,好舒服。

  

攰可以坐坐休息,唔識攰嘅小朋友可以繼續行嚟行去玩。

 

第一次帶住和牛B行成百級樓梯上獅子山,係我體力一大挑戰,好在都有婆婆陪住同行上去玩。其實個人認為當然係和牛B願意及堅持,自己行晒每級樓梯係最好啦,不過而家體力應付唔到,再大啲係絕對可以做得到! 雖然我好攰,但我都覺得今次好值得上去玩。因為佢親眼認識到獅子山係咩嚟,係邊到,係點嘅樣。


所以讀千本書不如行萬里路係真嘅,親身經歷、體驗過係最深刻嘅。


前往方法:
由九龍塘出發:專線小巴 72或73線 
由樂富出發:專線小巴53M線

**進行戶外活動,記謹要帶備足夠嘅防蚊、防曬用品哦。

            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【召集! 角落生物Fans】必去! 期間限定《角落小夥伴》打卡主題餐廳 | 附book台小貼士

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份