【聖誕特集】聖誕Party小食。玻璃曲奇 x 玻璃盒子曲奇

每年嘅聖誕節總會有好多大食會同Party,和牛B大咗都有不少朋友圈。到第時返學,學校又會有聖誕Party,所以總要有一兩道聖誕party小食旁下身先得。

今次等我分享一下,我嘅聖誕Party小食食譜「玻璃曲奇」啦,加多一個工序仲可以變咗第二個花款添。


材料:
無鹽牛油 227g (*軟化)
低筋麵粉 400g
砂糖 100g
蛋 1隻
Fox's糖 適量


朱古力 適量
朱古力彩條/ 食用裝飾 適量

做法:
1.無鹽牛油切粒,方便攪拌

2.將砂糖倒入牛油粒,拌勻
 

3.再加入雞蛋拌勻

4.低筋麵粉過篩,跟牛油混合物搓勻。
 

*如果麵團過軟,可放入冰櫃約半小時

5.將麵團壓成約0.5cm厚,利用曲奇模印出曲奇,將Fox's糖整碎置入曲奇圈內。

6.放入焗爐150℃,大概15分鐘,放涼。

玻璃曲奇部份已完成,如果想製作玻璃曲奇盒子款,可依照下面的做法繼續製作。

1.將適量的朱古力隔熱水座溶
 

2.隨自己心意,加入喜歡的食用裝飾

3.將朱古力塗在曲奇的邊緣

4.完成!!


送禮、派對小食一樣咁大方得體,我仲順便整咗少少Peppa樣嘅曲奇餅。

**小貼士**
我會將Fox's糖放入保鮮袋入面,再整碎佢哋,放入保鮮袋嘅好處,就係可以避免整到周圍都係糖碎惹蟻。
 



我的幼兒食譜分享



            
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

20161005_creativity01

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店