【沖繩親子自駕遊】海洋博公園 x 美麗海水族館 x 好多魚&鯨鯊呀!! (Part I)

嚟到沖繩自駕遊,仲要係親子遊,我諗唔到有乜理由唔去「沖繩美麗海水族館 」(沖繩美ら海水族館)呢!! 真係超興奮!!! 超級大嘅玻璃幕觀賞魚,重點就係有兩條超大嘅鯨鯊!! 事不宜遲,馬上睇片啦~~


行程話咁快去到第三日,目的地係最遠最遠嘅「海洋博公園」,雖然地點好遠,揸車大約要2小時左右,但係我會覺得唔去過呢到,唔算嚟過沖繩!由於海洋博公園實在太多有趣、震撼嘅事想同大家分享,所以我會分成幾篇文章介紹,而今篇會重點介紹沖繩美麗海水族館」。

 

其實海洋博公園本身有好多設施、館藏、海豚表演都係免費,所以好值得去。只有沖繩美麗海水族館」係需要入場費,但票價方面,我覺得唔算貴,6歲以下小童係免費。所以我地一家三口只需要¥3,700(*HKD260)就可以入場。


係睇水族館同鯨鯊都花咗唔少時間,喺海洋博公園,我哋玩咗足足一日。




票價資料:
 
入館時間
8:30am4pm
4pm~最後入館
一般
4pm以後門票)
大人
¥1,850(*HKD130)
¥1,290(*HKD90)
高中生
¥1,230(*HKD86)
¥860(*HKD60)
中・小學生
¥610(*HKD43)
¥430(*HKD30)
未滿6
免費
*詳細入場費資料,請參閱官網

完成購票手續後,就可以正式入場,進場後就會見到兩個公告板寫住今日節目時間表。

珊瑚礁之
遊客可以透過觀察、觸摸珊瑚礁或海星,從而加深對佢哋嘅認識。
觸摸海洋生物之前,記得要去旁邊洗手處潔淨雙手,先好觸摸佢哋呀。觸摸完亦都要記得潔淨好雙手,先離開下一個景點。
仲有就係,只可以觸摸,係唔可以拎起佢哋呀!

和牛B唔夠膽伸手入去摸,所以由爸爸代勞,感受一下海洋生物係點樣。

深海之離開珊瑚區,嚟到魚類嘅部份,超吸多魚!! 就算現場多人,亦可以搵到好位置影相。
呢條魚好吸引我!! 因為我真係未見過,你睇下佢對眼大到!!
 
整多個正面先,真係好鬼Cute!

 
佢對眼真係超級大,我未見過咁大眼嘅魚,大眼雞都唔夠佢嚟,目測佢對眼至少有5cm以上直徑!!


喺現場除咗我感到興奮之外,和牛B都一樣好開心好興奮,「哇~好多魚呀!你睇吓!」


兩個小女孩都被啲魚吸引住,所以每一張相都幾乎係影后。


睇完呢一個都幾大嘅魚缸後,再往前行。會有好多未曾見過又或者香港睇過嘅海洋生物。

呢一隻其實係蟹,係咪好似蜘蛛呢,我都以為係,但佢係一隻「椰子蟹」。


呢條魚看似平平無奇,睇清楚啲佢其實好靚,你睇下佢啲魚鱗係彩虹色嘅。


海洋世界又點少得Mo仔同埋多莉呢,和牛B睇得超入神,因為佢都認為佢哋係多莉呀~



日本嘅水母,同香港有冇唔同呢。

 
唔好以為呢隻只係一隻好普通嘅龍蝦,有乜好影。海鮮檔都有,但係我就真係未見過咁大嘅龍蝦!! 佢嘅Size至少係平時海鮮檔係嘅Double Size!!


黑潮之
終於嚟到戲玉,「黑潮之旅」終極最大仲有最大條嘅鯨鯊都喺呢到等大家。走到沖繩每個角落,唔知大家有冇留意,好多時都會搵到以鯨鯊為主題嘅精品手信。


黑潮探險(水上觀覽區),遊客可以從黑潮之旅嘅升降機登上參觀。不過要留意只限夏季3月至9月期間先有呢個活動,而且每日都有限定場次 (共6場)。


1. 9:30am
2. 10am
3. 10:30am
4. 6pm
5. 6:30pm
6. 7pm

仲有遊客餵飼時間表,如果想餵魚嘅話就要留意返公告板或者官網啦~

黑潮探險其實係喺鯨鯊魚缸上面遊走以及睇鯨鯊。橋嘅設計係透明底嘅,可以直接望到下面。



睇下望唔望到鯨鯊先。



睇完高角度之後,正式去返大魚缸到睇鯨鯊!!!

超興奮超震撼!!! 個玻璃幕高8.2公尺、闊22.5公尺,仲大過戲院螢幕,無論幾多人都好,你都一定可以搵到一個好位置影到有魚!!!






和牛B超級開心,不停指住玻璃幕同我哋講好多魚、好大條魚。


除咗正中間嘅玻璃幕睇鯨鯊之外,仲有另一個位睇魚。分流做得好好,亦可以從多角度觀賞。

每個區都會有相關嘅資料卡,行晒全部區,會收集到10張卡。可以幫自己加強呢次旅行嘅記憶,亦可以更了解海洋世界嘅生物。



海洋博公園周圍嘅靚海景,藍天白雲仲有藍綠色嘅海洋呀!!


停車
海洋博公園設有多個停車場,重點係免費泊車!! 

海洋博公園
地址:沖繩縣國頭郡本部町字石川424番地
網址:http://oki-park.jp.t.ms.hp.transer.com/kaiyohaku/inst/

沖繩美麗海水族館
開放時間:
8:30am-6:30pm(冬季:10月至2月)
8:30am-8pm (夏季:3月至9月)
地址:沖繩縣國頭郡本部町字石川424番地
電話:81-980-48-3748
網址:https://churaumi.okinawa/


<行程 + 景點>

--------------------------------------------------
歡迎聯絡我&和牛B,參加產品試用和活動:email: chungying56@hotmail.com
媽媽經駐站作家徽章 20161005_creativity01
--------------------------------------------------


姊妹合作**Precious M accessories**
利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。

20161005_creativity01

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店