購物日誌 –分享免費精美自訂相簿 – 超靚!

之前見到有Blogger分享免費相簿promotion~有著數梗係即刻仆去啦~~快快手製作左本悠悠寫真集~~因為當我知道呢個消息嘅時候只有幾日個promotion就完。我揀相都揀到眼盲~~所以冇時間排版..就拿拿聲order~~
 
等左14天終於收到貨了~~
 
Promotion真係超吸引, 只需要俾$28運費, 就可以擁有一本6”x6”, 40頁嘅精美相簿!! 不過, 我覺得D色有少少偏深色呢。
 
另外, 佢有好多款template俾大家選擇, 真係花多眼亂ga~
 
 
 
大家把握機會~~都快d去整返本啦~~
 
悠悠B: 今次d相全部都包包臉嘅~~下一輯寫真集我要全部V煞臉ga~等我由而家開始練定先~~係咪好V?
 
 
我的Facebook專頁: 80's Mami - 悠悠B嘅成長專頁

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店