購物日誌 – 曬曬曬相~分享淘寶印刷品

每年嘅新開始, 作為一個打工仔, 當然焦點放在法定公眾假期製造連假上。今年, 當然要有一個靚靚月曆來計劃未來啦~悠悠爸落左Order, 話以後嘅每一年都要印一個悠悠年曆。
 
 
 
 
收到命領嘅我當然係「大人,遵命!」啦。基於慳家 & 加上淘慣寶的我, 又到淘寶搜尋一番, 淘寶果然乜都有! 月曆呢D普通野, 果然是有的, 而且超抵價! A4 Size的掛曆, 只需RMB16, 更有大量Template可供選擇, 有些template可以放多張照片~所以超級抵!! 而且設有自助式upload file功能, 好窩心~~
 
 
不過, 月曆需要動手腳, 因為中國的假期跟香港的不同, 所以需要再剪剪貼貼呢~
 
淘寶天貓商店:時間軸旗艦店
 
除此之外, 此店更有相片沖曬服務, 4RRMB0.39, 香港曬4R相大約$34/張。平咁多, 等我試一試個效果先~ 不過尺寸就真係要睇清楚先好落單呀, 因為中國同香港文化唔同, 所以尺寸表達都唔同架, 除左尺寸選擇多之外, 就連相紙都有好多選擇~今次我就選擇左富士晶彩光面。
 
 
收到實物後, 富士晶彩光面=x圖美相紙質地。實物質素拍得住X圖美。以後要曬相, 又多一個選擇了~~
 
而且淘寶店仲有滿意保証服務呢~
 
 
 
除左印刷紙品類, 更有畫架類型選擇。水晶版畫7吋都只係RMB9~
 
 
曬完又可以裝飾一下屋企~~尺寸都有多款選擇, 更有買三送一的優惠呢~效果很好呀!
 
 
 
我的Facebook專頁: 80's Mami - 悠悠B嘅成長專頁

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店