湊B日記 – 預備BB第一個新年

今年係悠悠B第一年過新年, 帶點興奮嘅心情~因為我媽媽由細到大都會買新野俾我, 新年係要由內到外、由頭到腳趾尾都係著新嘅~所以, 我已經習慣左~亦已幫悠悠買左一堆衫仔過新年~

 



超開心! 因為等到頸都長, ZARA終於減價!! 即刻去ZARA BABY ~呢到$500有找~抵呀!!

 


 

 

除左衣著方面, 老公話仲有樣野好重要~就係要學識「請請」逗利是。所以悠悠爸最近好勤力, 平日見到面就會教佢請請~放假同悠悠又會教佢做下請請幾分鐘。

 



但係, 點解我覺得阿女似跳梗「江南STYLE」多過似練習梗「請請」。


 

 其實, 我相信識唔識「請請」, 悠悠都會一樣逗到利是囉! 唔好迫阿女賣藝咁啦

 


悠悠B就話~~表演「請請」不如表演食腳趾, 仲好啦~




我的Facebook專頁: 80's Mami - 悠悠B嘅成長專頁



留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店