吃喝玩樂 – 生日一天精華遊 – 香港特麗愛3D美術館 – wildfire

一年一度嘅老公生日遊, 我地唔係特別喜歡出國旅行。所以每一年, 我地都係留港渡過。我地過往都係去海洋公園, 探下一班動物仔, 行下。但上年因為我陀住悠悠, 所以取消左去海洋公園嘅習慣, 擔心太操勞~。今年, 帶埋悠悠, 一家三口, 但就唔去海洋公園啦, 因為上年9月尾去左一次。今年香港多左好多優惠一月生日嘅人就正啦, 勁多免費著數野。o係眾多嘅免費景點入面, 老公揀左香港特麗愛3D美術館(http://trickeye.com/hongkong/)。第一次去, 稍後等我介紹一下呢個景點~
 
第一次帶住悠悠過生日, 第一次孭住悠悠去山頂搭纜車。纜車收費:$40/人來回票價。其實...勁多人, 如果唔係悠悠第一次黎, 我都真係打算搭小巴, 仲快上到山頂~
 
最搞笑係, 悠悠o係上纜車前竟然瞓著左~架車去到一半佢先醒~都好啦, 總算感受到個斜度~45度角~
 
到步第一站就係去依肚, 食方面, 我今年完全冇計劃, 本身好想去阿甘蝦, 但係醫生嗌我餵人奶要戒口唔可以食海鮮, 悠悠婆婆嗌我唔好食炸物所以我放棄左。不過, 都係堅持揀西餐, 唔知點解, 硬係覺得生日一定要食西餐~有冇人都係咁諗? 最終, 去左有景睇嘅wildfire, 環境好好, 好寧靜, 仲有香港景色睇。相信夜晚會更加靚呢!
 
 
食手指都要有靚景陪襯~幾威~真係好巴閉呀!!
 
望住靚景, 真係心擴神怡! 悠悠都係第一次去到山頂~
 
食咩好呢? 樣樣都想食, 悠悠B見到餐牌都笑得勁開心~揀埋一份, 不過...BB你未食得播~
 
我地點左3道菜式, 肉醬千層麵, 好味道! 麵嘅質地少少煙韌, 唔會淋到爛嘅感覺!
 
其次點了小食併盤, 有煙三文魚好有心機卷到好似朵花咁~炸魷魚鬚, 雞翼, 薯仔角及餡餅。雞翼略為咸左dd~餡餅好好味~
 
重頭戲當然係安格斯牛扒配薯條~我地唔太喜歡太生嘅牛肉, 所以呢款牛扒係八成熟。好好味!! 真心好食, 好香牛肉味, 真係食牛有牛味, 配上牛扒嘅汁, 更加好味! 而且唔會過份熟, d地方八成熟係近乎全熟, 同埋會好韌, 冇晒牛肉本身嘅肉汁。正呀!
 
點左3道菜, 埋單七百蚊有找! 仲有靚景睇, 認真超值!
 
食飽飽之後, 就去香港特麗愛3D美術館 (Trick Eye Musenum)3D美術館位置於山頂廣場入面, 搭電梯上到最高o個層就係架啦, 場內不設洗手間, 離開左場館就唔可以再入場架啦。所以如果打算玩好耐, 最好都係去左廁所先入場啊~
 
影相位我略嫌覺得唔夠喉~大約30個影相位左右啦。場館好溫韾, 每個影相位都設有sample俾大家參考黎擺poser~除左咁, 地下仲會貼左指示話俾遊客知, 邊個位影張相係會最靚~好窩心~
 
等我分享下, 我嘅傻乎乎作品~
老公救命呀~~好大隻熊人呀!!! 爬高d爬高d~~~ 
 
不過呢, 悠悠B太細個, 所以老公所有相都係孭住佢影, 而佢都唔知我地做乜~佢唔係太參與~不過, 勝在悠悠B有交戲演出~眼神、表情~
  
抵玩! 一月份生日免費, 同行者要買飛, 不過大家可以上網買飛可享有9折,
原價:成人(12-64)$150, 小童(3-11)$100, 長者(65歲以上)$100
折後價: 成人$135, 小童$90, 長者$90
 
香港特麗愛3D美術館 (Trick Eye Musenum)詳細資料:
開放時間:(星期一至日) 10am-10am
地址:Shop No.1 on Level 3 The Peak Galleria 118 Peak Road Hong Kong
 
 
我的Facebook專頁: 80's Mami - 悠悠B嘅成長專頁

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店