湊B日記 – 第一次帶BB去飲宴

生完悠悠B, 第一次一家三口去飲宴~其實都有少少興奮、緊張嘅心情去架~興奮係, 可以帶住悠悠B出去, 幫佢扮到靚一靚見親朋戚友~緊張係, 驚悠悠B會見到咁多人, 表現出驚慌、嚎哭等失控情況。

 


 

第一次, 所以未有經驗, 所以唯有執生啦~其實自從悠悠B可以用Hip Seat之後, 已經好少用BB, 不過我地都推定BB車去。以防萬一悠悠B要瞓覺都有得瞓低丫嘛~

 


 

去到會場, 場地同位置所限, 其實不如自己所想, 唔係泊埋牆~所以架車好阻地方…這是我預料之外, 所以架車係摺返埋擺o係自己同老公中間。

 

去到會場順利同一對新人影返張合照之後, 回到席上等開席~悠悠B繼續自得其樂食下手指, 又俾親友圍觀下, 抱下影相, 佢都好合作~任抱任影唔嬲、唔喊~

 

不過, 佢開始坐到有少少唔耐煩去到March in 嘅時候, 又黑媽媽, 現場氣氛又高漲, 個個歡呼拍手掌, 所以悠悠B有少少唔自然同埋唔知發生乜事, 開始想扭計同喊啦~!! 於是, 我抱緊佢細細聲o係佢耳仔邊唱佢最愛嘅媽媽ABC歌佢聽, 佢就冷靜左。

 

好啦, 去到一對新人切埋蛋糕, 準備錫錫o個陣, 佢又開始自己唱歌, ee yaya~~阿女呀搞氣氛唔係呢個時候ga~~o個刻有少少尷尬~~

 

唱完歌仔, 一對新人講野佢又開始想扭計我諗佢係開始眼瞓同埋想食奶奶。於是, 馬上嗌老公開支奶奶黎~塞住佢把口先~~果然係眼瞓嘅關係, 所以佢有少少失控唱歌仔~食左2安已經瞓著左, 所以悠悠爸就單手開餐食乳豬~悠悠爸好犀利呀~一直單手食~食到敬酒oPart~悠悠B被強勁嘅敬酒歌同場內所有人嘅歡呼~嗌醒左所以喊呀喊呀~唔瞓啦唔瞓啦~~醒晒~

 


 

咁既然醒左, 又好快收到聲, 俾佢自己坐返落BB車自娛下先。

 

我覺得悠悠B第一次去飲宴嘅表現都好好呀~好乖~爸爸媽媽好滿意~~

 

呢一餐飲宴, 係一個好經驗~同埋好開心, 第一次一家三口影到維港夜景~好靚呀~但悠悠B你欠左個笑容喎~

 


 

 

 
媽咪, 我幾時先有多D頭髮, 可以做花女呀?

 







留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店