湊B日記 – 心痛篇 - 轉天氣BB皮膚又痕到瞓唔著

近日天氣非常反覆, 時凍時熱…對於任何一個BB來講都係對皮膚、健康係一個極大考驗, 更何況悠悠B係一個濕疹B
 
尋日, 徹夜難眠, 因為悠悠B皮膚痕癢, 好辛苦先可以安撫到佢入睡
 
每隔一小時, 她就會皮膚痕癢, 不停抓手, 見狀我都即刻拎起QV Cream幫佢搽手, 手仔似乎安撫到, 冇咁痕, 又到隻腳痕悠悠不停用另一隻腳去抓於是我又幫佢搽Cream, 似乎腳又安撫到止到痕。點知又到頭仔同兩邊耳仔痕, 於是佢又不停抓我又唯有馬上幫佢搽Cream…但似乎冇咩作用。接著, 佢手仔又開始痕返, 一個循環, 不停地抓呀抓, 扭呀扭, 好唔自在好唔舒服。亦開始從咪眼開始睜開眼, 放聲大哭見到咁, 作為媽媽嘅我, 雖然好眼瞓, 但係o個刻我真係好心痛, 眼瞓都已經忘記左, 馬上抱起佢同佢行出廳, 俾佢冷靜一下, 抱抱似乎能夠消除痕癢。
 
 
但係, 我又諗, 如果抱住佢我又瞓著, 其實好危險, 所以唯有等佢熟睡, 我先再放返佢落床仔。
瞓唔得唔冧, 結果佢都係繼續痕醒真係好陰公因為悠悠尋晚比較夜瞓, 結果呢, 我大概起左2次身, 3次我已經要準備返工了。其實真係好攰但見到佢咁, 我可以點?
 
唯有再試下第二隻Cream, 希望快D搵到一隻適合悠悠B用嘅 Cream…
 
其實, 我已經試左Cetaphil, QV, Seba, Physiogel…唯有繼續試吧!
 

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店