湊B日記 – 聖誕BB聚會 * 3人組

對上一次3人行BB, 悠悠B當時大約5個月大, 坐都未坐得穩陣~事隔兩個月再聚埋一齊~悠悠B已經坐定定去玩~今次悠悠有個少進步, 就係佢開始懂得去認識身邊嘅人, 阿媽好滾動!! 因為悠悠你終於唔食花生, 至少都會同其他朋友仔有D交流。
 
悠悠, 你可唔可以溫柔D, 唔好一手揸住朋友個咀仔呀?
呢個小組入面, 最大嘅BB已經10個半月大, 識爬識企識講”Apple”, 好叻呀~排第二大嘅係悠悠B, 最細嘅BB而家已經3個半月大啦~不過未識坐~所以唯有瞓住o係到睇D BB姐姐玩先啦~


悠悠開始好奇身邊嘅事物 人類,想要摸索一下~

而今次, 悠悠B仲第一次試坐BB單車「iimo, 近年呢款單車真係大熱! 所以, 我都去了解一下呢部單車。
 
睇完官網嘅簡介, 大約理解到佢貴嘅原因在於安全性方面, 而另一款更加可以摺起收藏, 適合香港比較狹少嘅屋。
 
 
不過, 對我呢個懶人黎講, 摺唔摺得埋都冇所謂, 我絕對係懶到唔會摺埋架車嘅人。而且悠悠仲細, 我諗我唔會買住Lu, 遲d先再決定啦~~
 
 
B日記自組BB Playgroup (兩個月前的聚會)
 
我的Facebook專頁: 80's Mami - 悠悠B嘅成長專頁

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店