回憶 - 再見我的2015

話咁快又一年, 以前未夠18o個陣, 仲係學生, 就覺得時間過得好慢, 唯獨是暑假過得特別快。點知, 一過左18, D時間就超快速咁過。
 
2015, 對我黎講真係大起大跌嘅一年!
 
開心唔開心嘅野, 其實年年一定有, 但係今年開心、唔開心嘅事件, 真係影響得我同我屋企人好緊要!
 
不如先苦後甜啦~ 就係3月嘅時候, 足足陪伴左我12年幾嘅愛兔喜寶過左。佢真係一隻好叻, 好堅強, 好可愛嘅兔仔。不過, 我好開心, 因為當佢開始出現退化嘅時候, 我有努力過去照顧佢, 亦好慶幸, 我能夠抱住佢陪住佢直至佢斷氣o個刻。遺憾嘅係, 佢見唔到悠悠呢個妹妹出世。
 
 
 
一不離二, 二不離三…估唔到喜寶年紀大所以衰退致死之後。4月頭嘅一個清晨, 收到屋企人電話通知。我爸爸睡夢中仙遊, o個陣時, 我都未瞓醒, 你地講咩? 有冇人可以話我知, 我係發梗夢? 爸爸突然嘅離世, 送到殮房, 死因庭o個邊同我地搞左好耐, 因為我地一直唔想做解剖查明死因。但係…原來呢個世界上冇自然死亡呢回事, 來來回回搞左成個月, 都係要解剖查明死因, 先可以批死亡症死因「心肌梗塞」。之後, 終於定到設靈日期, 但係天意弄人。我一直好希望悠悠B搭正預產期先出世, 好讓我送別到我爸爸。點知…我就係設靈前幾日見紅, 入左醫院等生。最後, 悠悠出世當日, 就係我爸爸設靈當日。遺憾嘅係, 爸爸爭一個月就見到悠悠B出世啦…除此之外, 我去唔到送別我爸爸。我好唔開心我到而家都唔相信我爸爸過左身。
 
 
5, 悠悠B出世, 我同老公嘅小公主終於出世啦!! 媽媽我o係醫院待產幾日, 等到我人都癲呀~~見紅以為生得原來見紅都唔係咁易話生就生得。人生第一次住醫院, 就係因為生BB。原來醫院都唔係想像中咁恐怖, 我一直覺得醫院係有鬼ge!! 但我住醫院前前後後, 住左成個禮拜, 就好似退休生活一樣~住老人院定時定候有人派飯, 指定時間就有人黎探訪。係每到夜晚個肚就特別硬特別實跟住就會受到D姑娘冷淡對待。好慘呀不過, 原來穿上係一件咁恐怖嘅事, 唔識形容~但係覺得自己好似失禁咁!! 完全唔知自己可以做咩, 呆左! –-
 
就係Feel到有水沖出黎, 我即刻企o係床邊禁完救命鐘, 繼續企左o係到之後姑娘係嗌我換過條M, 上返床等上返床?! 我條褲, 底褲濕晒呀!! 之後姑娘幫我Check下開左幾多度, (係未開, 我一度都未開), 由於我係妊娠糖尿, 所以直上產房催生。幸好, 上到產房嘅姑娘都算幾好人, 係開頭有一個好惡之後o個個好到幫我Call我老公黎陪產。打左催生針之後, 我不停感覺到好急屎呀!! 呢個時候, 老公冇野做到, 但係, 每次我痛我就會大力握實佢隻手一次, 其實老公嘅存在好緊要!! 所以老公們, 千祈唔好以為自己坐o係到冇作為。你試諗下, 一篤屎急到就黎瀨, 但係唔准柯到底係幾痛苦?? 但老婆就要忍住呢篤屎, 忍十幾個鐘先准柯!! , 忍左十幾個鐘頭, 揀直有少少崩潰, 我每次見到有姑娘行入黎, 我就會嗌佢地~~我由未天光黑蚊蚊, 嗌到天都光晒出晒太陽~都仲未柯得出悠悠B轉向唔正確始娘叫我打側身瞓, BB可以自己轉身, 但係我一側身就屎急最後, 姑娘伸手入去幫我轉左2!! 呢個經歷不身難忘, 我感覺到有成隻入伸左入去!! 人體多奧妙呀!! 去到最後一刻我真係爆啦!! 爆啦!! 發脾氣啦!! 姑娘話, 差唔多十度, 好啦好啦, 你係咪要生, 你等等, 我地黎幫你俾你試下!! o係政府醫院生, 被一大班人圍觀~因為有D學護o係到, 個感覺唔知點形容, 我其實已經忘我, 所以我冇理佢地嘅眼光, 而且我係超級大近視, 所以我乜都睇唔到!! 只係得一個目標同想法! 就係我要柯屎呀!!! 前前後後, 我諗我半個鐘頭到, 悠悠B終於出左黎啦~~~我柯左舊2.89kg嘅屎出黎~好爽呀~~跟住聽到啪啪, 就有BB喊啦~~”呀下~呀下~呀下~”姑娘話, BB好可愛, 眼仔好大, 你快D睇下~我話…姑娘我咩都睇唔到, 我冇戴眼鏡XD 姑娘都好快手, 抹乾淨之後, 抱左悠悠Bo係我心口~呢個時刻真係好感動!! , 終於做左媽媽啦!!
 
 
之後時間過得更加快睇住悠悠B一日一日咁大! 悠悠嘅出世, 令到全家人都好幸福同開心, 亦因為悠悠, 我識左好多朋友& BB 因為有了悠悠, 世界變得更闊更大, 有了更多的第一次!
 
這一年, 雖然唔開心嘅事比開心嘅事多。但係, 日子都係咁過, 而且因為爸爸嘅過身, 令我醒覺到,家人的重要, 特別係關懷父母嘅健康。唔好覺得, 所有野係必然, 我爸爸心肌梗塞其實有先兆, 病發前幾日全家一齊慶祝食飯, 但同住嘅家人都無發現, 其實大家都欠缺了關心。老人家一般唔舒服都唔出聲, 所以作為仔女嘅, 要多D關心老人家, 盡可能熱情嘅, 唔好將愛收埋。因為呢件事, 除左我醒覺之外, 我嘅兄、姐們都多了一點關心, 嘗試唔好因為怕醜、面子而多左關懷。我一直係好勇於表達情感嘅人, 但比較貪玩。所以, 我而家改變嘅, 會係少D貪玩, 留多點時間陪伴我媽媽。因為, 喊都到盲左, 父母、親人都唔會返黎
 
 
最後, 都有一樣開心事。雖然爸爸過身. 但係我地好好彩, 爸爸過身大約8個月左右, 已經好有運氣抽中左政府嘅骨灰位。爸爸已經有自己嘅單位, 唔需要再寄宿o係搞殯儀嘅公司到了!!
 
而家, 等悠悠B帶領大家追上潮流, Set返個2016至潮髮型啦~
 
 

湊B日記 - 回憶 - 難忘的269天孕期

我的Facebook專頁: 80's Mami - 悠悠B嘅成長專頁

留言

此網誌的熱門文章

【濕疹! 真心推薦】CUBED 無藥性、真正止痕、有效之濕疹修理產品 | 文末優惠碼

【餐廳推介】超人氣! 日式一人定食燒肉$48起一份

【親子度假】小島風情 x 陽光與海灘 | 銀鑛灣渡假酒店